BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 3, 2010

................salam imtihan... wa???..................

salam imtihan dari diriku.....nie lah imtihan pertamaku di bumi ambiya'wlaupun imtihan qobul mendahului imtihan yg di tunggu2 di universti al-azhar nie...tapi bagi diriku ini(sedih skit la nie....) first time aku di lautan peperiksaan tanpa doa ibuku di dunia ini...namun aku tahu ibuku sentiasa mendoakan anaknya ini....walaupun dia jauh dari pandanganku namun dekat di hatiku......ohh ibuuuuuuuuuu.........cukuplah kesedihan menyelubungi jiwa ini.....haah........hah kpd sahabat2 ku syg........kak cik cun,shi comei,cheah cute,dayah lembut,miera ayu,shuhada gebu,filzah manis............sedap x nama2 depa nie??....baqu daftar nie...kepada shbt syg yg lain kak chu,harini,mus,kak su...moga kita najah imtihan nie dgn penuh hikmah yee.....moga shbt2...hamas dgn ujian2 yg diujiNYA di ardul kinanah ini...imtiyazzzzz.........
yess.........aku yakin boleh.......aku x leh give up.....skrng nie lah masanya utk aku menunjukkam kehebatan ku kpd semua.......harap2 shbt bersemangat macam nie lah ye...
ish takut nak exam nie...sebelum nie imtihan qobul.........habis la 1 fobia namun imtihan sem nie x mghalang diriku utk lebih berhamas dalam memperjuangkan agama ALLAH ini....kpd shbt2 ingat ya! mai sini bukan utk exam...namun utk ilmu!!wlaupon dok baca kitab yg muqoror ja namun yg malqi 2 jgn kita wat x tahu ye...ala kullihal..beradab lah dgn kitab...cayok
nie yg penting nie........peksa..peksa jugak..namun hbgan dgn ALLAH mesti kena jaga yee..usaha p lah sampai kering darah pon klau hbgn ngan ALLAH x dak...x berguna jugak..jadikan ALLAH itu sentiasa di hati kita...ALLAH IN HEART ME.....




WA??...........nie nak habaq nie...kat mesir nie org dok kata la time nak peksa nie....pakat2 dok galak nak kawen...fakta atau auta?nak wat cam na time nak peksa nie dah di takdirkan kawen..kawen ja la...namun kpd sahabat2 jgn dok try2 g la...baqu setahun pisang kat bumi ambiyak nie...x payah dok piqiak g la bab2 nie.....
tapi mmg la ...2 3 haqi nie nie sahabat ana kat sini qeja sembang bab kawen je....sat sat bab nie...sat sat bab tue....tp mmg berkaitan fitrah nie lah.....cam cam la....





p/s:kepada semua blogger2....sempena nak imtihan nie doa2 la kat ana kat sini ya....moga2 ana n sahabat2 imtiyaz dlm imtihan nie.....
p/s:kepada family...ayah, abg apit.abg syeim,yon.adek2 yg 5 org tue...doa2 kat akak ya....insyaALLAH akak akan bek balik sesuatu yg terbaik tuk semua...
p/s:kepada shbt2 batch ana,akak2 syaah 7...kak syed,kak long,kak miedah,kak sahilah,kak izzah,kak asma,n x lupa adek izzati.....nshbt2 kedah hostel student....ana doakan kita semua najah fil imtihan,duniawi wa ukrawi......

6 comments:

pu3 balqis said...

najah insyAllah...
ha??? sembang bab kawen?
kawen tu apa.... tak penah tau pon...
=P

pu3 balqis said...

taktau la kawen tu apa... dengaq pon tak penah... nama makanan baru ka..
atau nama baru utk laksa??
hu...lapaqnya laksa...

Anonymous said...

mboii...pu3 balqis...kawen x tau plak menda pa?la nie dok study kitab kan? bukak kitab tafsir ayat ahkam....ada la bab kawen nie.....baca nah..insyaALLAH tau kawen 2 pe...bkn kawen je...talak,iddah...semua bab ada....ada ka patut kawen 2 laksa!!dah la penulis nie tngah lapaq laksa...k papun najah fi imtihan

nurnafsi said...

la awat x keluaq nama nie?

qairy_mujahid said...

maan najah dil imtihan.. salam ziarah.. =)

miss GAZA said...

dia yg silap pilih profil heran pulak pasypa x naek nama. haha lawak sgguh. madihah2..=D=D






~doa banyak2 ye utk najah kita bersama.. Ameen Ya Robb =)=)